دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!
دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!

کارتون

جدیدا  میشینم با اشتیاق کارتون نگاه میکنم  انگا اولین باره کارتون میبینم  

به این نتیجه رسیدم اولین دکتری که میتونه به خودمون کمک کنه  خود آدمه  این حداقل درمورد خود من صدق میکنه  

دلم برا دانش آموزای نظام جدید میسوزه  هیچی بهشون یاد نمیدن که هیچ هیچکاری هم براشون نمیکنن  اونوخت از بچه توقع پشتکار و درس خوندن و انظباط دارن !

از آموزش و پرورش فقط اسمش مونده !

یادمه  خودم که  دانش اموز بودم     معلما سر کوچکترین مسائل میگفتن  شما  فلانید و بصار  از دستمون مینالیدن 

میخوام الان برم حالشونو با این  دانش اموزای آتیش پاره غیر قابل کنترل بپرسم که آیا حالتان خوب است؟  حالا ما شیطون بودیم یا اینا 

البته حقشونه من یکی که دلم خنک میشه 

کاش میشد  مادرزادی خوندن نوشتن بلد بود مدرسه ها یه مدل  و یه جور دیگه بود  

کاش مدرسه جذاب بود  درس خوندن با علاقه جذاب میشه  ولی کاش جذاب تر بشه..


به امید اون روز 


خدایا شکرت 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.