دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!
دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!

خرید عید

بله   دیگه 

منم بعد نودوبوقی دم عید پا شدم رفتم خرید 

اونم کجا تهرون!!!

تهران همینجوریشم شلوغه دیگه وای بحال  دم عیدش 

اوه اوه اوه پاهام ترکیددددددددد 3 ساعتو نیم فقط دنبال مانتو بودم 

بقیه چیزامو 1 ساعته خریدم 

نه اینکه سختیر باشما نهههههههههه مانتو ها سایز من  نبودن اخه یعنی چی دنیا پر نی قلیونو شده  دور دور نی قلیوناست 

البته من بشکه نیستماااااااااااا ولی همچین کوچولوام نیستم 

دیگه توبه کردم از خرید دم عید همون تیکه تیکه خریدنمو در طول سال ادامه میدم 

من اصلا  روم نمیشه با لباس نو برم عید دیدنی کودک درونم  خیلی فعال میشه خخخخ

95 داره تموم میشه 

96 پیشاپیش مبارکککککککککک 

وقتی کارشناس میشوم!

داشتم برا یه بنده خدایی تلگرامی نحوه سبزه بارگذاشتن!! و انواع سبزه ها  و کیفیت و... خلاصه کارشناسی میکردم که رسیدیم به یک نوع سبزه که اولش تُنُک (خالی و کم پشت)  میشه و بعدش خیلی خوشکل میشه (از نظر من)  

دقیقا برای ایشون اینطوری توصیف کردم که :

اولش کچل و بی ریخته ولی بعدش خیلی قشنگ میشه ...!

بعد دوساعت یادم افتاد این بنده خدا  کچله  البته بی ریخت نیستا ولی کچلِ


الانم که الانِ عذاب وجدان دارم اصلا خجالتی خفن وجودمو فرا گرفته 

من اصلاااااااااا منظوری نداشتم اصلااااا ولی عذاب وجدان دارم