دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!
دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!

روز خوب

عجب روزیه امروز 

خدایا شکـــــــــــــــــــــرت

سوتی!

  نزدیک بود سوتی رو بدم بره ضایع بشم خودشم خیلی خفن!!!

یعنی اگه جلو دهنمو نمیگرفتم خیلی بد میشد 

خیلیااااااا

قضیه از این قراره که:

دوستم یه عکسی نشونم داد و گفت خوشکله؟ نظرت؟

منم یه نگاهی به عکس کردمو گفتم   البته تو دلم خیلیم زشته  تیپ داماد از اونم زشت تره

ولی...

بهش گفتم اشناست؟  

گفت اره 

گفتم دامادم اشناست؟

گفت اره  داییمه!!!

گفتم ماشین  عروس  بدون اون مجسمه ابوالهولی که روشه قشنگه  و خوشبخت بشن 

از نظر من خیلی زشت بود تزئیین ماشین عروس داماد هم خیلی داغون بود با اون کراوات ابی رنگش! 

سلایق متفاوته میدونم منم یاد میگیرم به سلیقه های متفاوت احترام بزارم


خدا بهم رحم کرد 

خدایا واقعا ازت ممنونم که ضایعم نکردی و کمکم کردی جلو زبونمو  بگیرم 


خدایا شکرت