دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!
دختر بهاری

دختر بهاری

تک دختر!

ناتمام

قرار بود یکاری رو انجام بدم 

منتها یهویی و کاملا  بی مقدمه قرار شد کار 6 ماه رو توی 2 روز تو سایت ثبت کنم و کامل انجامش بدم دو روز کامل پای سیستم بی خوابی خستگی داغونی  یعنی ترکیدم واقعا 

اخرشم خستگیش موند تو تنم و کار ناقص موند .....


خدا شکرت

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 13:34

راستی
تماااااااام پستهای وبلاگمو پاک کردم چون یادآور خاطرات خوبی نبود
تنها چیزی که برام باقی موند که خیلی هم ارزش شده دوستی و محبت شما دوستامه که یک دنیا برام میارزه


شهرزاد جونم ببخشید که انقد دیر تایید کردم پیامتو

شهرزاد پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 13:32

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
سلام مهسای من
خوبی عزیززززززززم؟
دست خودم نیست هر وقت تورو به یاد میارم یه دختر پرجنب و جوش و بانمک و مهربون و وفادار در نظرم میاد
الهی هر جا هستی خوب باشی
الهی کارهات خوب پیش بره
الهی مرتب خبرای خوب خوب بهم بدی که من خوشحال شم
الهی عروسیت بیام

سلاااااام بروی ماهت به چشمون قشنگت
قربونت برم شهرزاد قصه های خودم چقدر دلم برات تنگ شده بود عزیز دلممممم
مرسی از اینهمه انرژی مثبت و دعای خوب صدبرابر همشون نصیب خودت با یه دنیا ارامش و عاقبت بخیری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.